Merve

bilgiler in gizli kalmasını istemiş takipçimiz

61 comments

  1. Avatar
    yorumlarda zeka var

    amk şurdaki adamları topla bi odaya yerli ve milli uzay mekiği yaparlar zehir gibisiniz amına koduklarım

  2. Avatar

    Beyler şu 5.videodaki şarkıyı bulun aq güzel şarkıymış

  3. Avatar
    Yorumları okumak için geliyorum

    Yorumları okumak için geliyorum

  4. Avatar

    Medvin kıllı götünü sikeyim acilen yenile bunu sikim havada kaldı

  5. Avatar
    am siken göt sikmeyen

    bu mu güzel am kokanaları zevkinizin dıbına koyim gibilmiş veletlerle dolmuş buralar

    1
    11
  6. Avatar

    Escobarvip tarihinde gördüğüm en iyi 2. Içerik -1. Içerik Lara içeriği- beğenmeyenin anası tez vakit terbiye edilmek üzere yanıma gelsin

    15
  7. Avatar

    Evlenmek istiyorum ben bu güzellikle

    5
    6
  8. Avatar

    kız efsaneee yaban domuzu gibi azdım

  9. Avatar

    Aşık oldum beni bulsun bmoizm hesabım

    2
    2
  10. Avatar

    Vay amını sikim çok güzel kız ya amına koyim vay amına koyim. Şu aifşası yayılmış halde bile aşık olurum amk sikecem böyle işi ya. Çok hoşuma gitti amına koyim.

    43
    6
  11. Avatar
    DEVAMI GELMEK ZORUNDA

    İFŞA SAHİBİ DEVAM ET SERİ OLSUN BE KRAL BÖYLE GÜZEL MEMEYİ ANCA PORNODA GÖRÜRÜZ TRDE AZ BÖLESİ PART 2 GELSİN

    12
    • Avatar
      FERİT WTCN KARAKAYA yan çar

      Amına koyduğumun araba mı bu tr de az böylesi ne demek senin anana su veren itfaiye hortumunu babanın damağına saplayayım

      5
      1
  12. Avatar
    Türkçe Öğretmeni

    Kızı cıplak bir şekilde, o halde dans ettirmek… Zor iş. Tebrik ederim ifşa sahibi arkadaşı.

    37
  13. Avatar
    Kasap Abdulrezzak

    Medvin kurban için koç kestik taşaklarını sana ayırdım kargo için adres yaz

    50
    3
  14. Avatar

    Bu kızın instasını bulana benden 1000 lira çalışır

    10
    2
  15. Avatar
    lif konuşuyo kesin sesi.

    bazen sadece banyo LİFi olmak istersin.

    6
    1
  16. Avatar

    ülkedeki güzel karıların neden çoğunluğu aptal oluyor anlamıyorum bre amına kodumun karısı 10 saniyeden uzun video çekmeyi bilmiyor musun

    19
  17. Avatar

    Ulan amcıklar hani azgın ecemin devamı gelecekti? Devamı yoksa bari silinen ifşayı paylaşın kızı daha göremedim aq

    12
    1
  18. Avatar
    Escobarvip ailesi

    BEYLER İYİ BAYRAMLAR!!! 😊👤👊👋👏👐👏 (beğenmeyen karım olsun)

    33
    15
  19. Avatar

    Beyler uzun zamandır göreceginiz en iyi am ve göt diyebilirim. Rahatlikla tıklayabilirsiniz.

  20. Avatar

    Medvin şöyle sağlam bir bayram hediyelik ifşa yok mu ya ?

  21. Avatar

    Kolay kolay yorum yazmam. Gacı Effffffssaaannee.

    31
  22. Avatar

    Salak gibi geldi biraz iyi mal var ama

    25
    4
  23. Avatar
    SİKİEĞİKİZSİKEN

    ÇOK GÜZEL MEMELERİ PORTAKAL AMMIŞI ŞEFTALİ GİBİ BUNU GÖNDEREN OROSPU ÇOCUĞU SENDE BUNUN DAHASI DA VARDIR ÇABUK GÖNDER YOKSA BACINI SİKERİM

    88
    2
  24. Avatar

    ne götten sikilir bu be

    25
    1
  25. Avatar

    Harika bir şey

  26. Avatar

    medvin birazda gay pasif felan paylaş şu pasifleri görünce sikime hakim olamıyorum

    6
    91
  27. Avatar

    Bakın işte buna 10 uzerinden 9 veririm, gidip escort kılıklı karadelik amlı karılara sayfalarca methiye düzenlere bu lafım, gözünüz kız görsün. Tertemiz, taptaze, şirinlikse şirinlik, güzellikse güzellik. Çok uzun zamandır paylaşılan en iyi içerik, umarım devamı gelir.

    47
  28. Avatar

    Şimdiye kadar paylaşılan en güzel amcık ve göt deliği. Offf…pürüssüz ne yalanır bu var ya

    16
  29. Avatar

    Eski izmirli kız arkadaşımı anımsattı.İnternetten tanışmıştık, flörtün ikinci haftası ailesiyle tanıştırmak için çağırmışdı.Çekine çekine, atladım otobüse gittim bi şekilde.Seküler yaşam tarzına sahip laik insanlardı.Hayatım boyunca unutmıcam sanırım; yemekten sonra benim hatun ‘biz bi şeyler içmeye çıkıcaz’ dediğinde babası beni sessizce yanına çağırmıştı, cebime usulca bi şey koyduğunu farkettim.Anlık olarak para verdi heralde dedim.Geri vermeyi düşünürken tam, ‘bi şeyler yaşıyosanız da dikkatli olun’ dedi.Anlamlandıramadım tabi ilk baştan.Kapıdan çıkar çıkmaz koyduğu şeyin ne olduğunu kontrol ettiğimde okey çifte haz tırtıklı prezervatif olduğunu gördüm .Çok ilginç gelmişti.Bu ifşayı görünce de anılarım canlandı.İzmirli laik kızlar candır.

    25
    41
  30. Avatar

    Bi daha Ordulu Kübra paylaşımları kalitesinde ifşa görmek istemiyorum çavuş rütbe düştü acemi ere döndü o neydi öyle fizik dersinde kara delik fotoğrafı bulamazsan Ordulu Kübranın amı emrine amade

  31. Avatar
    kraliçe_elizabeth2004

    ha ek olarak bunun gizli biligileri de sikiyim

    7
    2
  32. Avatar

    Güzel parça

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.