Azgın Milf Devamı 2

Çok istediniz devamını paylaşayım dedim yeni 😀 bu son çıkandır devamı gelirse atarız.

böyle bir azgınlık yok 😀 bu kadını doyurmak çok zor

Alternatif

ON IZLEMELIDIR

6 comments

  1. şu milfin bi amını götünü görsek artık sikişirken yada mastürbasyon fln yaparken ?

  2. Olum böyle emen karıları anca pornhub ana sayfasında görürdük aq.

  3. Ya adamın aletinde meymenet yok…Uzaylı aleti gibi anasını sikiyim…Böyleleri bu milfleri götürüyor neden biliyor musunuz: bu adamlar uçan sineğe yazan insanlar…Şanslarını deniyorlar kekolar…Niye gocunuyorsun bilader sende böyle ol diyeceksiniz ama olunmuyor arkadaşlar…Benim gibi insanlar efendi insan olarak yetiştirildi….Ankara’da bir şantiyede şantiye şefiyim,altımda çalışan işçiler teknikerler var.2 hafta önce beni bir işçi aradı,19 yaşındaki stajerin numarasını istedi.Koduğumun kekosu şantiye şefini arıyor,stajerin numarasını istiyor.Lan bu özgüven nereden geliyor…33 yaşında adamsın amk ayısı. Kız için proje fotokopisini çektirmiş de verecekmiş de at yalanını sikeyim.Numarayı vermedim ama 1 hafta sonra kızı bu adamın yanında proje incelerken gördüm.Kızın, belini kavramış bir şeyler sıkıyordu ….Anlattıklarımın özü şudur ki uçana,kaçana yazın arkadaşlar…Şansınızı deneyin…Ne mallar var yanlarında mal kızlar var.Ha bu işi sanaldan yapmayın yoksa bi sik elde edemezsiniz.

    43
    1
  4. Admin sitede sadece bu karıyı paylaşsan şerefsizim izdiham olur amk Bunu alıp yedirip içirmeden günlerce amına götüne basacaksın delirtirim lan ben bunu.

  5. devamı gelsin

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

türkçe altyazılı porno En kaliteli içerikler sadece bizim sitemizde yıllardır bu sektöre hizmet vermekteyiz. Harika escort istanbul videolar izlemek için sitelerimiz mevcuttur. En iyi türk porno Bu adreste izlenir. şikayetlerinizi bize sağ köşedeki mailden ulaştırabilirsiniz altyazılı porno Evet sizler için en kaliteli izleme keyfini aktif ettik iyi seyirler. izlemenin tek adresi olmaktan gurur duymaktayız sınırsız Bahis arena giriş