Screenshot_20191016_200841_com.android.gallery3d (1)

No comments

  1. Avatar

    Admin kral adamsınn vessalammm

  2. Avatar

    güzel temizde bi kıza benziyorsun neden böyle bi cahillik yaparsınki geleceğini neden yakıyorsun aklını başına topla hayatın daha güzel yönlerini keşfet yada güvenilir insan evladı birisinden yardım almaktan çekinme

  3. Avatar

    merve başak diye bi ifşa vardı admin hiç bi yerde yok artık onu siteye uplarmısın

  4. Avatar

    Götü kaybeden 2 kızımız periscopede 1 erkek ile şirin şirin oynaşıyor yiyişip vurusuyor ifşasını paylaşır misiniz

  5. Avatar

    yılbaşı geçen mevzu bu, hatırladım onu. gerek yok moruk solo takılanları izle, veya soyunanları o tarz kroları izleyince soğuyorum ben 😀 yayın açıp solo atıp striptease yapanlar var mis gibi. ne işin var elin gergedanıyla.

  6. Avatar

    beyler bi video vardı 2 kadın 1 erkek evdeler kadınların biri sarışındı telefonla falan konuşuyodu eve çağırıyodu birilerini hatta kadın vermiyodu tecavüz ediyosun bana falan diyodu şunu bulan atsın allah aşkına

  7. Avatar

    merkava sondaki şarkının adı ne lan, ne amk shazamı buluyor ne de soundhound

  8. Avatar

    ADMİN BU KIZLARIN İFŞASI VARDI NOLURSUN PAYLAŞ TEKRARDAN: https://www.youtube.com/watch?v=cHfAuJczhqI

  9. Avatar

    Devamı barsa gelsin mimikleri memiktoları hoş

  10. Avatar
    şarkının adı ne amk

    Olm şu sonda çalan parçanın adı ne lan shazam bulamıyor bi türlü amk

  11. Avatar

    hammerhead bekliyoz admin bey

  12. Avatar
    uçan hollandalı

    cicikler fenaa

  13. Avatar

    bru bıktım senin yorumlarını görmekten karakterini sikeyim senin ne bebesin aq 😀 olm bu nasıl bi psikoloji ruh halidir amına koyayım 😀

    • Avatar

      anasını sünni sikmiş heralde :DdD

      • Avatar

        Yok sunni sevgilim beni aldatmisti ondan bu kibirim yani sunni kopek demek istedigim suki; sen sen ol annene bacina dikkat et harbiden yarak hastalaridir ben onu sikerken başkasınında sikmesini istiyordu sunniler boyle malesef kanını sikeyim sunnilerin

        • Avatar

          Yok alevi sevgilim beni aldatmisti ondan bu kibirim yani alevi kopek demek istedigim suki; sen sen ol annene bacina dikkat et harbiden yarak hastalaridir ben onu sikerken başkasınında sikmesini istiyordu aleviler boyle malesef kanını sikeyim alevilerin

    • Avatar

      Ulan sunni bacisini siktigim osmanlisini siktigim cocugu biktiysan yorum atmazsin olur birer akpli siken arkadasin adina ben yaparim yorumlari nede olsa adi üzerinde akpli siken?

      • Avatar

        aç bitane not defteri dök içini orospunun evladı annene küfür yemekten bıkmadınmı annesiz psikolojisi bozuk öküz oglu öküz bende alevi sikiyom ozaman orospu evladı 2 tane alevi kızı hamile bıraktım şimdi büyüdüler onlarda babasının yolundan gidiyolar dikkat etde annene kız kardeşine kuzenlerine dedene teyzene denk gelmesinler zikerler

      • Avatar

        Ulan alevi bacisini siktigim alevisi siktigim cocugu biktiysan yorum atmazsin olur birer CHP HDP Lİ siken arkadasin adina ben yaparim yorumlari nede olsa adi üzerinde CHP HDP Lİ siken?

  14. Avatar

    boncuklara sağlam asılıyor 😀

  15. Avatar

    Gizem yıldız ifşasını Atın

  16. Avatar

    yanlış bilgi vermişler birader size , https://www.facebook.com/sudednzon kız bu. sude ismide XD

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.