Balıkesirli Rasime

Balıkesir’de yaşıyor 20

20 comments

  1. Sizin ben zevkinizi sikeyim bok gibi amcığı var kızın

    7
    2
  2. İfşa Analizcisi

    Aslında at gibi ama perspektif dersi alması lazım yarrak gibi nude atıyor

  3. Düşünsenize; orospunun biri böyle fotoler çekiyo’. Sonra o fotolar ifşa sitesine düşüyo’. Orospunun işlek bi’ meydanda rasgele çektiği fotoraflardan birinde arkadaki geçen adamlardan biri de sizsiniz. Vay amk ne raslantı olur beee…

    17
    5
  4. karamcıksevdalısı

    çok çok çok sağlam ifşa amk kıznın amcığını öyle bi arzuladım ki elimi sürmeden boşalıyordum. off bunun memelerini emip pozisyon pozisyon sikeceksin o kara amcığı

    7
    5
    • pc başında siktimin fotosuna bakarken elini sürmeden boşalacak kıvama geldiysen, kızı reelde gördüğün anda boşalırsın amına kodumu evladı seni. Nah sikersin, bak büyük harflerle yazıyorum N-A-H sikersin.

      14
    • memo44ün annesi

      orosbuyum amımı patlatın

      1
      1
  5. rasime rasime ettim seni tebrikike

    10
    1
  6. Azmış aq da yaşı küçük bana

  7. Ammı benden yakışıklı aq .d

    5
    1
  8. Cabbar bin Hayyam

    Edremitten böyle parçalar görmek sevindiriyor insanı fakat böylesi güzel parçaya daha önce denk gelmemiş olmak ise üzücü bir durum.

  9. Bazi fotolarda 1998 diyor amk
    Amcigi guzelmis karalamasa daha iy olurdu

  10. o tırnaklar ne amk öğğğ

    4
    2
  11. balkes dızzosu

    hahaha yazık kızın hayatı karardı. istanbul falan olsa neyse de balıkesir o kadar küçük bir yer ki herkes herkesi tanıyor. gelişmiş köy derler hatta buraya. şehir değiştirmeye bile varır sonu ak

    13
  12. Cumhuriyet tarihinde böyle güzel amcık görülmemiştir

  13. İyiymiş acayip kaldırdı amk

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.