Duygu Lylo Atıl – Yenilendi.

Twitch fenomeni Duygu’nun ifşa içerikleri. Kendisi İzmir’de yaşıyor.

Alternatif

69 comments

  1. amk dövler farklı . bence bu kız o kız değil

    3
    33
  2. deli sikişir bu makina, yarrağı bile kırabilir

    17
    1
  3. Tanınmamış kişi

    Olum yazık ya, hadi yurtdışında olsa birşey olmaz da, burada sıkıntı üzüldüm kıza.

    9
    9
  4. amcığı ekmek arası gibi twitchde izlerdim bunu hiç tahmin etmemiştim

    2
    3
  5. Beyler linke iflalara nasıl gırıyonuz

  6. Bu o değil beyler bunun kolunda dövme var onda yok

    1
    10
  7. BEYLER KIZ BAKİREMİ LAN ANLAYAN Bİ PROFESYONEL VARMI 😀

    1
    7
  8. Bu Kadar Çok Şaşıracak Ne Var Millet Sikişmesin Mi Aw 🤔

    7
    5
  9. olum vay amk hiç beklemezdim lan çok kötü oldum lan vay amına koyim lan

    10
    7
  10. Amk twitchte tek sevdiğim kadındıfı ağlayarak 31 çektim

    67
    5
  11. Yayın esnasında gönderen çıksın da hayatı sönsün şımarık orospu evladının

    14
    20
  12. Şu ana kadar ki en iyi ifşa budur. Ananı avradını çıldırıyoruz. Muhteşem bir ifşa kim ifşaladıysa helal olsun piçe.

    35
    4
  13. DÜŞÜNEN İGUANA

    Zaten yaptığı yayınlardan orospu oldugu belliydi . Birisi buna yayında “3 posta attım helal et ” demişti buda helal olsun demişti ; düşünün öyle bir orospu . Hayatta hiçbir kabiliyeti olmayan , izlenmesini ve meşhur olmasını sadece küfürlü konuşarak yaptığı cinsel içerik konuşmalı yayınlarına borçlu birisi . Hadi onu da geçtim , o kadar aptal birisi ki ; fenomen olmuş ama hala internet alemini bilmiyor . Yıl olmuş 2019 böyle videolar çekip birisine atıyor . Zaten bizim Türk insanının böyle aptal insanları meşhur yapmakta üstüne yok . Kız için gram üzülmedim , böylesine aptallığa ve mallığa böyle REZİL OLMAK YAKIŞIR.

    91
    17
  14. Amınakoyim ağlayarak 31 çekiyorum

    6
    3
  15. yanmış amla memeleri leş olmuş

    6
    5
  16. Zaten belliydi böyle birisi olduğu. Bir sonraki Twitch yayınını çok merak ediyorum. Heralde giden gitti nasılsa der ve camgirl olmaya karar verir 🙂

    13
    1
  17. Bayram telafisi yapıldı sanırım ( içerik fazla olsaydı şeker gibi olurdu )

  18. Bu sitenin en büyük ifşası bence

    5
    2
  19. Ulan daha geçen hafta ifşası çıksada çeksek diyordum vay amk

    16
  20. ben buna aboneyim amk bana niye atmiyo kaltak

    24
    5
  21. Heey gidi hey bu günleri de mi görecektik ağlayarak 31 çekiyorum

  22. Yayında güzel bir ücret varsa neden olmasın diyordu sanırım birisi paraya kıymış :d

  23. hasiktir lan bi bakıyım dedimde VİDEODA KIZIN KOLUNDADA ÇİZGİ DÖVME VAR HASSİTTİR LAN

    57
    8
  24. lan bide namusluyum ayaklari yapiyo twitchte amk

  25. yüzü tatlı ama çok zayıf aq.5/10

    5
    1
    • nesi zayıf tam ideal kiloda bence, ben anlamıyorum arkadas buraya bildigin tombul kızları atıyorlar millet balık etli cok guzel falan diyor ben de onlardan igreniyorum, olması gereken ideali bu bence. Gerçi zevkler renkler tartısılmaz demişler ben 8 veririm bu kıza

      4
      1
      • midesiz_ahmeti_skym

        mideni sikeyim buna 8 veren. amınakodumun abaza köpeği bunun neresi 8 lan? max 2 iç çamaşırlarını çıkarmadan 2, çıkarınca 1.

  26. yuhh nerden nasıl buldunuz amk

  27. Twitchte sinirlenip “bir gün amımı götümü açıcam yeter artık” demişti.Sözünü tutmuş

    26
  28. Amk harbi harbi o lan

  29. ulan aga be en sevdiğim yayıncıydı

    • kız ölmüş gibi konusmussun bir şey oldugu yok, altı ustu amı mmesi gozuktu, devam eder yayıncılıga, hatta prim yaptı daha cok takipcisi olur

  30. Sen nasıl bi kralsın admin be

  31. oğlum şerefsizsiniz ya yemin ederim şerefsizsiniz bi kız sizle bunu paylaşıyor bunu gidip aranızda kötü birşey oldu diye internete yayıyorsunuz tanıdığım için de demiyorum bakın ama abi kızın psikolojisini biraz düşünün aq ya

    15
    11
  32. Ekmek yediğiniz yere ihanet etmeyin! Aldıysanızda belirtin! Nankör olmaya gerek yok!
    #FreeEscobarvip

  33. Lise sonda sınıf arkadaşıydık şimdi amını parmaklamasını izliyoruz hey gidi hayat

    24
  34. meme uçlarına hayran kaldım

    11

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

türkçe altyazılı pornoEn kaliteli içerikler sadece bizim sitemizde yıllardır bu sektöre hizmet vermekteyiz. Harika videolar izlemek için sitelerimiz mevcuttur. En iyi türk porno Bu adreste izlenir. şikayetlerinizi bize sağ köşedeki mailden ulaştırabilirsiniz altyazılı pornoEvet sizler için en kaliteli izleme keyfini aktif ettik iyi seyirler. izlemenin tek adresi olmaktan gurur duymaktayız sınırsız Bahis arena giriş