Edirneli Güzelcan // şikayetten dolayı kaldırıldı.

Keşan’da yaşıyor demis gönderen kisi.

45 comments

  1. Avatar

    vay amk karısı kütür kütür

  2. Avatar
    Sinifarjadasina31

    Eski Edirne’de ki sevgilimin sinif arkadasi 😀

    1
    11
  3. Avatar

    Escobar çukurda gibi görünüyor

    4
    3
  4. Avatar

    Tez vakte içeriğin devamı atıla

    13
    1
  5. Avatar

    bence gelmiş geçmiş en güzel kız aksini iddia eden var mı?

    15
    10
  6. Avatar

    Güzel manitaymis

  7. Avatar
    Sikim ağrıyor help

    Beyler günde 4-5 posta atıyorum 31 belasına düştüm dardayım sikim yara bağladı sikim ağrıyor nasıl azaltabilirim amcık değil göt deliği lazım bana yalayıp sünnetlemek istiyorum

    25
    9
  8. Avatar

    of of ulan off hasretiz sıcak am kokusuna edirne zaten fuhuş yeri amk böyle yavrular ancak kazma gavatlara resim atsın trakya hekvası yerim

    11
    1
  9. Avatar
    guardian of amaxy

    kırk yıllık paçacıyım böyle ilik görmedim vay babayın kemüğüne

  10. Avatar

    o boynunda ki yüzüğe pipimi sokup sokup çıkarırım mmmm ohhhhh

  11. Avatar
    LaikSikenCubbeliHoca

    Ben şöyle kız bulsam evlenecem AMK millet buluyor İfsasini buraya atıyor mis gibi kız AMK sanırsam bakirede

    8
    21
  12. Avatar

    size bir hesap vereyim curailayda instagram her türlü muamele mevcut 2 dışarı çıkarın sevgili olcaz gbisinden herşeyi yapar isteyene telefon numarasıda verilir denendi çok ateşli

    3
    21
    • Avatar

      aha bitane daha yakaladım gavat seni verin gavatlar ananızı bacınızı da yollayın hadilan millet siksin diye uğraşıyo gavat kardeşim helal olsun sana siz sikince bu gavat ruhlular zevk alır yaşasın gavatlar amk

      15
    • Avatar

      Telefon numarasını versene reis

    • Avatar

      bu yorumu bu adresi silin nasıl şerefsizler var kız perperişan yapmayın masum bi aile kızıdır bu denli şerefsiz değildir yapmayın herkesin ailesi var yazıktır günahtır

      4
      8
  13. Avatar

    Keşanda Asteğmenken az götürmedim bunlardan , askere deli oluyorlardı mk kaşarları

    7
    20
    • Avatar

      Ben de askerdeki sözlüsünü, nişanlısını bekleyen az asker yareni elleyip sikmedim sivilde asteğmenim 🙂 omzu tek çizgili subaylarımızın yolunu gözleyenler de pek bi tatlı olur

      19
    • Avatar

      sie la keko yalanını siksinler tuvalette milleti hayal edip 31 çekiyorum demiyo da

      19
      2
  14. Avatar
    SeherVaktiSürttümSevdiceğime

    Karının memeleri birbirine küsmüş amk. ayrı yönlere bakıyorlar

    7
    5
  15. Avatar

    Gerçekten keşAmlıymış

  16. Avatar

    amının üstünde arnavut ciğeri yerimmmm

    6
    4
  17. Avatar

    Güzelcan Güzecan keşke o güzel kokuşmuş bokunu bikericik ağzıma soksan

    5
    16
  18. Avatar

    Kızçeye bak kızçeye kaymak gibi beya abe bu kızçe böyleyse anası nasıldır bilmem.

    4
    7
  19. Avatar

    Beyler aşık olduğunuz kızları çatır çatır sikiyolar acı gerçek

    12
    2
  20. Avatar
    Lezbiyen Hastası

    Medvin derde düştüm artık şu dondurma yalayıp birbirlerini izliyen 2 kızı tekrar yükleyin oloadstream kapandığı için izlemiyor video

    1
    2
  21. Avatar

    Bu yorumlarda eskiden mizahı sağlam komik adamlar olurdu şimdi gerizekalı orospu çocuğu 15 yaşında amcık suratlı annesi kaşar velet piç kuruları doluşmuş lisenize dönün piç kuruları

    28
    1
  22. Avatar

    Bro Öğrenciyiz Keşanda bizde instagramını bulan atsın

    2
    10
  23. Avatar

    kız çok güzel lan aşık oldum resmen

    12
    2
  24. Avatar

    Ela karabıçak ifşası var mı acaba resmi yada bilgisi mevcut değil

  25. Avatar

    Keşanlı güzelcan destanı

    29
  26. Avatar
    HERKEZ 31 ÇEKERDİ BİZ 61

    vay amk vay biz anca elimizi gibelim

    7
    2
  27. Avatar

    Keşan Trakya’nın İzmiridir!

    8
    2
  28. Avatar

    İfşa sektörünün kralı MEDVİN senciyiz dayı her zaman çekemeyen piçler utansın

    18
  29. Avatar

    Çok iyi agaaaaaaaaaaaa

    1
    1
  30. Avatar

    Süt gibi hatun verse kıpkırmızı ederim amk

    3
    1