Eftelya NN

Non nude ama çok güzel bir içerik 🙂 Arkadaşlar bide birisi yazmış medvin kızlara yürüyormuş diye kanıtlasın götümü açıp sitede paylaşmazsam oruspu çocuğuyum. bu zamana kadar hiçbir kıza yazmadım ki yazmam da zaten türkiye’de yaşamıyorum amk saçmalamayın yorumu görünce sesli güldüm

Alternatif

43 comments

  1. Avatar

    Sikim kalktı gerçekten düzel kız.
    O dişlerdeki teller sakso da sikime takılısa diye düşündürdü beni.

  2. Avatar

    Benim divane yarrağım seni ister eftelta

  3. Avatar

    offf 29. fotoda şaha kalktım o ne öyle

  4. Avatar

    Bu tip kızların çirkin çıkan bakımsız çıkan/olan resimlerinin paylaşılmadığını hissediyorum ya da çirkin bakımsız kıllı diye paylaşılmayan kızlar olduğunu hissediyorum hislerimde haklıysam bu vatanı kültürel mirasımızdan alıkoyan herkese en içten küfürlerimi iletiyorum

    7
    1
    • Avatar

      Orospu çocuğuna bak kız kardeşinin amındaki kıllardan annen sana kazak örüyo kışın üşüme diye hala amcık amcık konuşuyon

      11
      1
  5. Avatar

    lan bu kızla konuştum ben numarasi ve ifsalari bende de var amk ahahshshshsjdj çıldırıyorum

    3
    33
  6. Avatar
    Yunanlı_Yarrakus

    Eftelya deyince hep aklıma yunanca geliyo aq domalirmisin elenimu riza ediyoğum

    20
    1
  7. Avatar

    Medvin Türk Paten ve Marka kurumuna gitte orospu çocuğu olduğunu tescil ettir tescil parasını annen öder

    8
    7
  8. Avatar
    Rüstem Bacısıgüzel

    Daha önce de yazdım ancak yayınlamadınız yorumu.

    -Gelen şikayetleri neden kaldırıyorsunuz? Site zaten Türkiye’de kapalı ve sizler de yurtdışında yaşıyorsunuz zaten. Soru ne öyleyse?
    -Kaldırılacak ifşanın,ifşada olan kişilerden geldiğine nasıl eminsiniz? Ben de rastgele bir ifşayı şikayet edebilirim bu benim diye. Nereden bileceksiniz?

    8
    8
  9. Avatar

    oruspu çocuğuyum yazmış beyler demek ki doğru.

    71
    1
  10. Avatar
    Deutsche-mashine

    Medwin deutchland amlarının tadına bakıyor heldalar ona kezbanlar size,

    26
    • Avatar

      bu orospu çocuğunun alamancı olduğundan şüpheleniyorum gavatın üstünde bi alaman genişliği bi alaman orospu çocukluğu var bazıı yazdığı yorumlardan anlıyorum tam bir mal pezevenk.ama bu kesin türkiye de gavat buranın amcığını kovalıyo sürekli yayınlar olsun ortalıkta dolaşan amcıklar olsun az orospu çocuğu değil dir ha

      5
      3
  11. Avatar

    lan siktirgit orospu çocuğu götünü açıp paylaşıcakmış biz ibemiyiz lan gavat git götünü siktir sen zaten orospu çocuğusun amın evladı

    21
    13
  12. Avatar

    medvin koy şu götüde, admin götü nasıl olurmuş görelim

    44
    2
  13. Avatar

    Aferin Medvin sana güvenimiz tam ama yok mu şöyle amı bembeyaz bir türk kızı be amına koydumun karantinasında

    22
  14. Avatar
    Medvin’in Kocası

    Ben dedim zaten Medvin yapmaz öyle şey,
    Kızlara yürümez
    Çünkü o erkeklere ilgi duyuyor.

    Medvin doğru söyle; ifşa kaldırmak için para alıyormuşsun!
    Aslı astarı var mı?

    31
    2
  15. Avatar

    Amk nerdesin medvin hangi ulkede oldugunu soylede ona gore hazirlaniyim, efel kulesinin altindami yoksa oktoberfest partisindemi sikiyim seni 🙂

    12
    2
  16. Avatar

    lalik’in sahibi değil misin olm bide trde yaşamıyorum dio aq:d

    3
    3
    • Avatar

      Ulan bu medvin dar zamanda sizi rahatlatiyor yaptiginiza bak, o değil de medvin mal misin sana edilen küfürleri onayliyon

      13
      1
  17. Avatar

    Bi senin götü görmedik mk onu da görelim tam olsun

  18. Avatar

    Siktir et olm sen onları diyenleri sen zaten amin icindesin amk kedi uzanamadigi cigere mundar dermiş hesabı sen güzel citirlari paylaş

  19. Avatar

    Medvin kızlara asılıyor yorumunu görünce ben de sesli osurdum kanki

  20. Avatar

    Medvin ifşası gelsin diyenler şukulasın sayımızı bilelim

    11
    2
  21. Avatar

    kanıtlamasına gerek yok knk bi kere şu götünün resmini at

  22. Avatar
    çurablarını çıkra

    Zaten orospu çocuğun Medvin bu idda sayılmaz ?

    2
    1
  23. Avatar
    PuştNerdeLanBununDevamı

    Bu Kızın Nudesi Elinde Varsa Ve Sen Atmamışsan Çükün Daha Kalkmasın Amk

  24. Avatar

    öff, bu kız bi kaç yıla taş ötesi bişey olur

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.