İzmirli Ayşe

“Kendisi Skype Üzerinden Tanışıp Sevgili Olmak Istedi bende kabul ettim 
2 gün sonra özelden sohbet ederken meme açtı hemen kapattı
sonradan devam etti görüntüleri atayım” demiş takipçimiz
Alternatif

19 comments

  1. Avatar
    Türkçe Öğretmeni

    Ruh hastası napıyosun amk

  2. Avatar

    bunun devamı gelmeli uzun bir masturbasyon videosu atsın. mal mal yorum yazanları engelle admin seviyeyi düşürdü çomar tayfası. kara memeliymiş sanki anaları pembe memeli amkdumun çomarları.

    10
    5
  3. Avatar

    Vay be kız seninle durduk yere tanışıp sevgili mi olmak istedi 10/10 olay aq belkide benim hayatım boyunca yaşayamacağım bi durum 😀

    15
    1
  4. Avatar
    31 ile mutlu bir hayat

    Arkadaşlar am yok. Sadece memeye boşalan varmi bilmiyorum ama , bu amk kızı videoda; bak yayma döverim diyip gülüyor aq . bizimle dalga geçiyor . Benim yarrağımında bir gururu var senin o kapkara göğüslerinemi 31 cekicem mk kizi.

    147
    5
  5. Avatar

    yine bir izmirli kamalik. ah ulan kamalikler çok tatlısınız.

    24
    77
  6. Avatar
    Trafik Lambası Siken

    Trafik lambasına 2 posta attım

    52
    1
  7. Avatar

    bana neden çıkmaz böle şeyler hele, köy yerinde anam ağladı

    4
    1
  8. Avatar

    Iyi gogusleri var aminida actirsa gzldi

    2
    2
  9. Avatar

    son videonun amaci ne mk

    2
    1
  10. Avatar

    Amk kürdüne bak general mobile kullanıyor sikeyim böyle markayı

    22
    2
  11. Avatar

    Biraz salak sanki ama enteresen, iş görür.

    4
    5

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.