İzmirli Meltem

uygulama üzerinden 50 tl ye ihtiyacı olduğunu yazmış sonu nasıl bittiğini görebilirsiniz 🙂 escobarvip farkıyla

48 comments

  1. Avatar

    Zafer işareti ne lan amk

  2. Avatar

    Bu kızı reelde tanıyorum adı meltem falan değil kumsal meltem annesinin adı iban da onun herhalde. Caner adında sevgilisi var 1 yıllık izmir alsancakta oturuyolar ağzına boşalmışlığım var manştasının boynuzları ren geyiği gibi aq.

    18
    2
    • Avatar

      Kumsal diye isim mi olur amina kodumun sherlocku seni kumsal olsa olsa escort nicki olur reel adi kumsal degildir

      4
      2
      • Avatar

        Ama hocam izmirliler normal değil, kızına kumsal diye isim koyacak kadar tuhaf olabilirler belki. “hüüüü çekirdeğe çiğdem diyoruz hüüüü simite gevrek diyoruz hüüü kızımızın adı kumsal olsun” çok da uç bir örnek olmaz bence?

        Saygılarımla.

        7
        3
        • Avatar

          sik sik konusmayın aq eleman belki sallıyor ona bişey diyemem de kumsal isminde 2 arkadasım var tanıdıgım. Normal bir isim

    • Avatar

      Doğru diyorsun bro bu kız kumsal bende 3 ay kadar kendisiyile takıldım annesinin adı meltem manitası yok diye biliyorum karı otoban olmuş siken sikene alsancakta bunu sikmeyen yoktur heralde

  3. Avatar

    izmirliler…bir kere sasırtın be abi…

    12
    12
  4. Avatar

    Acidim lan orospuya. Avrupali olarak 100 lira benim icin 11 Euro, yani bir Döner iki Cola parasi
    IBAN versinde hayrina bir kac Euro atayim serefsizim acidim

    27
    9
  5. Avatar

    ya bu gerizekalı kızlardaki bu özgüven ne igrendim amk kimse iyi filan diyemez bu tipe vücuda bu özgüvenleri 1 erkek selam yazıp geliyor sonra ee hep devam. yazık. amk xhamsterdaki en iğrenç kız bile bu tiplerden iyi

    2
    2
  6. Avatar
    am üstündeki çük

    Kodumun feminist köpekleri ortada beinm vücudum benim kararım. Am benim değil mi istediğime yalatırım siktiririm. Erkek terörü diye ortalıkta dolaşıp selam yazan erkeği ifla edip tipyle alay edip dalga geçersiniz twitterlarda bu beni taciz etti diye prim kasarsınız bi erkek asla bir kadına kötü söz söyleyemez toplanıp anında linçlersiniz kadın gücü diye etrafta gezersiniz ama konu paraya gelince para için bacaklarınızı açıp, domalıp götünüze Paşaoğlu kavanozlarını bile aynı anda sokarsınız. Beyler size samimi bi şey söyliyim mi bu ülkede kadınlar eziliyor diyor ya asıl erkekler eziliyor en çok psikolojik baskıya biz maruz kalıyoruz.

    38
    1
    • Avatar

      Ne anlatıyorsun orospu çocuğu asıl geç amına koydurtma

      9
      11
      • Avatar
        am üstündeki çük

        Dikkat et aslan sikmeye gidiyorum diye bi sikilirsin; dalgayı soktun mu her oturduğunda o acı aklına gelir amın evladı. Bunları pek sevmiyorum Senin anneciğine asılmak beni daha çok tatmin ediyor Anneciğin benim her zaman favorim olmuştur. Bu site sadece ifşa sitesi değil, muhabbetin taşağın olduğu bir site beğenmiyorsan eksilersin bu kadar basit ama senin gibi primci beyni gıt gavatlar prim yapmak için yorum altlarında götünü verir.

        4
        1
    • Avatar
      duyaraküfüriçingelenkaplumbağa

      Senin yapacağın duyarı sikeyim. Otuzbir çekerken ağlarsın da sen bu ne dert tasa ibneye bak ya

      3
      2
    • Avatar
      o kadar haklısın ki

      orospu çocuğu o kadar mantıklı bir metin yazmışsın ki üşenmedim yazmaya tebrik ederim ayrıca sikerim

  7. Avatar

    Parasını verip de otuzbir çekmek herhalde platformun en alt katlarından birisi olsa gerek. Bir de bize gönderiyor bu enayiliğini, ağır konuşurdum da siktir et sonra medvin götü ifşa sahibine ayıp olmasın diye paylaşmaz yorumumu. Tatmin olsun alfa tosunum benimmm, sen en iyisisin devam karşiiim.

    13
    1
  8. Avatar

    Bu uygulama ne beyler böyle parayla foto atan escort olmayan körpe izmir kaşarlarını nerden bulurum

    2
    16
  9. Avatar

    Sıriff ileride kızım olursa böyle para için oruspuluklar yapmasın diye 6 da uyanıp işe gidiyorum

    24
    7
  10. Avatar
    MERVE HATUN İFŞA

    ALIN SİZE MERVE HATUN ULAAA https://yadi.sk/d/vyxFFS5tceyF0A

    9
    1
  11. Avatar

    Buna para verenin anasını akşam pazarında ilk isteyene bedava satarım orospu çocukları böyle tiplere para kazandırmayın

    7
    1
  12. Avatar
    IBAN istenilen vatandaş

    Şuna 50 lira verenin kafasını sikeyim, Tayyip az bile sikiyor milleti.

    8
    3
  13. Avatar

    Amk bu paraya 2 ayrı karı sikerim 31 çekmek için para ödeyenler var

    3
    2
  14. Avatar

    c2 = sanal kerane

  15. Avatar

    Valla usta 3 resime 170 tl asla vermem 😁 onu geçtim benim taktiği söylüyorum gençler aranizda bilgisayar bilgisi olan her türk vatandaşı yapabilir. Hatundan iban falan istedikten sonra ayni banka olmamasina özen gösterin çünkü eft işlemi yapacağımız icin anında hesaba düşmeyecektir örnek bir dekontu word sayfasina çevirip gerekli düzenlemeyi yaptiktan sonra tekrar pdf formatina cevirip hatuna atiyorum. Dekontu görünce zaten bir güven kazanıyoruz. Ondan sonra gelsin fotolar işimi gördükten sonra kralını tanimam 😂 siler atarim.

    45
    3

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.