Kayserili Seçil (Efsane)

üniversiteli seçil girmeyen çok şey kaybeder benden söylemesi 😀

“Ribony ve telegramda kaşarlık yapıp numarasını vermiyor ama orasını burasını atıyor. Kendini tatmin edip gidiyor.” demiş takipçimiz

29 comments

  1. aslolan bekir olmak

    bu yenilenmeyecek mi medvin skerim seni

    5
    20
  2. Eski sevgilim lan bu :::((( amk moralim çöktü

    3
    79
  3. 7. Resimde daha doğrusu videoda kızlığı mı bozuldu noldu amk kan fışkırıyor gibi.

    5
    8
  4. inanılmaz yani olacak şey değil

    amına koyim bunun neresi efsane ya test başında oturmaktan göt yanakları birbirine kaynamış karının amk çitos kokuyodur amcığı

    55
    9
  5. Mal mısınız aq?. Güzel içeriğe zaten herkes kendi girer, böyle leşlere efsane yazınca da anca sizin gibi mallar girer işte

    20
    13
  6. amından başka bir varlıgı, gücü olmadıgı için amıyla egosunu dolduruyor amk varoşu, amk dilberi, amk kaşarı seni

    3
    7
  7. 3-4 tane resim nasil efsane oluyo sikikler

    11
    8
  8. Medvincim seni efsane birşeyler paylaşmaya davet ediyoruz

    12
    5
  9. göt ifşalarına bayılıyorum işte yaa offfff.
    götten sikmek istiyorumm

    1
    7
  10. Salak aq mart ayına geldik trigoya yeni başlamış

    58
    8
  11. O kadar efsane bir içerik yok aq

    15
    8
  12. Bu mu efsane içerik amk Medvini bu nasıl bir am am demeye dilim varmıyo
    Saygılar

    35
    6
  13. Berbat ifşa amk

    7
    7
  14. biz kimlerle evleneceğiz beyler. ortalıkta namuslu kızlar kalmadı aq lan

    27
    19
  15. 6 yarrağım olsa 6 sınıda keserim birini buna vermem

    12
    11
  16. BasPezevengKomutanı

    ehh işte idare eder ama tr standartları iicn 10 üzerinden 7.1 fln

    3
    17
  17. Mahkeme salonundaki milf avukat

    Ya bunun neresi efsane oropu cocu sıradan bir paylaşım işte hayal kırıklığına uğrattığın için sana dava açıyorum.

    24
    6
  18. Giren aklını kaybeder amk bu nasıl et parçası lan artık kalmış oraya mı yamamışlar bunedir mide bulandırdın bide tavsiye veriyo amın oğlu

    8
    8
  19. Kayserinin pastırmasından sonra orospuları meşhurdur. Harika bir çalışma olmuş.

    14
    11

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.