Kayserili Şevval

Kayseri’de yaşıyormuş

32 comments

  1. Avatar

    Şaibeli içerik. Çok fazla tutarsizlik var

    8
    3
  2. Avatar

    Kız çok güzel memelerin ve saksonun ona ait olup olmadığı belli bile değil bu kıza yanlış yapılmaz ya

    1
    2
  3. Avatar

    Tırt içerik

  4. Avatar

    Yetersiz içerik bence 🙂

  5. Avatar

    Screenshot diye bişey var mk köylüleri

    3
    2
  6. Avatar

    amk bize niye gelmyo böyle kızlar

  7. Avatar

    Pastırma gibi kokuyodur amı

    9
    16
  8. Avatar

    Gençler benim emojim benden başka kimsede yok HAHAHAHAHA yıkık orospu çocukları sizi

    2
    34
  9. Avatar

    tatlılığa bak yaaa sikmeye kıyamazsın amk

    5
    4
  10. Avatar

    admin bunda bi boo yok keşke sansürsüz siteye atsaydınız buralık bi paylaşım olmamış

  11. Avatar
    sikemböylehayatı

    kız emcüklüyor amk millet ne kızları sikiyor biz halen elimizi sikelim

    14
    1
  12. Avatar
    Prof.dok. Ibrahim kalkan

    Merhaba, ben doc.dok ibrahim kalkan, bu kızımız bana vajinasında agrılar oldunu söyleyerek gelmişti, kendisine araba salatalık yada havuç sokabileceni söylemiştim, kendisini şu an çok iyi buldum .

    6
    9
  13. Avatar
    şevvalin 4.sınıftan arkadaşı

    4.sınıfta aynı sınıftaydık aq şlsdfgşjasdf

    5
    13
  14. Avatar
    İmam Hatipli Sıddık

    bu tarz ifşa paylaşan ingilizce bir sayfa bilen var mı mq

  15. Avatar

    admin götünü atsana

    1
    3
    • Avatar
      mantıcı serkan

      adam kendi götünü mü atsın amk virgül kullan özne kullan elini sikinden çek de yorum at amk sikinle vura vura mı yazdın

      10
  16. Avatar

    4/10 vücudu kötü ama yüzü efsane

  17. Avatar

    Kızın sütyen zevki 0 bak nasıl diye atmış tüm 32 hevesimi kaçırdı o sütyenler (beyaz olan bi tık iyidi) ben zevksizliğini Kayserili olmasına bağlıyorum kodumun köylüsü

    33
    2
  18. Avatar
    mantıcı serkan

    kayserinin nesi meşhurdur beyler

  19. Avatar

    kitap gibi kız lan iletişimi yokmu bunun amk

    3
    10
  20. Avatar

    Ey bunu buraya yollayan orospu evladı ey orospu çocuğu sözüm sana,
    Senin ananın amcığında ağzımı çalkalıyım bunedir lan bunu niye attın yemin ederim bak inan 1 saat baktım ulan dedim benim görmediğim bişey mi var görülücek bişey yokmuş kancık seni.
    Senin körpe bacını ananın buruşmuş suratını dölliyim ben her karıdan siktiri yiyen atıyo anladık sünepe orospu çocuğusunuz da bunedirlan instagram profilinde daha açık fotolar var milletin bunu niye yolladın kahpe evladı.

    23
    6
  21. Avatar

    kayserili şevval kayseride ananın emcuğuuu amına koyim

    2
    4

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.