Milf Makbule (Mide Gerektirir)

takipçimiz badoo üzerinden düşürmüş midesi sağlam olmayan girmesin sonra yorumlarda küfür ediyorsunuz

55 comments

  1. Avatar

    göt deliği kokoreç gibi

  2. Avatar

    Bu linki acilen kaldırın yoksa hakkınızda dava açılacaktır. Halihazırda bu görüntüleri yayan kişiye dava açılmıştır.

    1
    4
  3. Avatar

    GOT DELIGI SIRDANA BENZIYOR

  4. Avatar

    yaratık bu belkide uzaylıdır iğrenççççç kadınlardan soğudum admin.

  5. Avatar
    abipornaçekbaqım

    Kardeşim ben kendimi yoklukta sanırdım meğer durumum o kadar kötü değilmiş lan. Yorumlara baktım ciddi ciddi 31 çeken var. Sevindim lan hala ümidim var benden kötü durumda olanlar var belki kurtulurum.

    61
    6
  6. Avatar

    Ekmeği güzel yapmış abla halk ekmekten güzel bence

    12
    1
  7. Avatar

    cidden kustum lan

    4
    3
  8. Avatar

    Mukemmel amiakoyim boyle bir kari bulmam lazim

    10
    28
  9. Avatar

    mideden çok yarrak gerektirir ve bende buna kalkacak yarrak yok

    24
    7
  10. Avatar

    Devamı varsa mutlaka gelmeli

    20
    38
  11. Avatar

    OGLUM MİS GİBİ VALLA ELİME GEÇSE BANA VERSE HER POZİSYONDA SİKERİM GÖTTEN AMDAN GAYET GÜZEL O KADAR GÜZEL DEGİL KÖTÜNÜN BİRAZ ÜSTÜ AMA GAYET GÜZEL SİKİLİR ELİMİZE AMCIK GÖT GEÇMİŞ GERİMİ TEPECEĞİZ ? HAYIR!!! GÖTTEN VE AMDAN SİKECEGİZ BEN OLSAM SİKERİM SİZİ BİLMEM KEŞKE AYNI ŞEHİRDE OLSAK BANA DENK GELSE HER GÜN SİKERİM BANA KATILANLAR BEGENSİN KATILMAYANLAR BEGENMESİN HAKSIZMIYIM?

    22
    68
  12. Avatar

    Gece gece kusuyordum amk.Ben midem sağlam sanırdım.Buna siki kalkan yolda atta siker eşekte siker

    12
    5
  13. Avatar

    VERSE GÖTÜNÜ TOKATLIYA TOKATLIYA SİKERİM !!!!

    9
    17
  14. Avatar

    Offff tas beee👅

    5
    26
  15. Avatar

    Amk admini senin yüzünden sikim artık kalkmıyor

    36
    3
  16. Avatar

    Vay ciğerini sikiyim bu ne amk

    11
    1
  17. Avatar

    yorumları okumaya geldim sırf

    21
    2
  18. Avatar
    Kemal tanca giyen genç

    İyimiş devamı varsa gelsin.
    Bu tarz karılar taşakları yer gibi yalıyor.
    Tadını bilen bilir

    15
    6
  19. Avatar

    nesi var yaşına göre gayet güzel tam mature işte bunu misyoner pozisyonunda altına alacaksın sesi bile çıkmaz full et ısıra ısıra sevişeceksin gıdığını çenesini memeleri ısır ye gık demez full et adamı ete doyurur valla yüzüde idare eder

    14
    11
  20. Avatar

    Keşke düşürmeseymiş amk

  21. Avatar

    2 posta attım

    3
    5
  22. Avatar

    31 çekmeye daha iyi ifsalari tercih ederim lakin realde elime geçse nefessiz sikerim İşin gerçeği bu Küfür edenler begenmeyenler sanırsın her gün ebru şallı sikiyo amk

    16
    6
  23. Avatar

    medvin amına koyum senın amına

    5
    3
  24. Avatar

    Siktimin fosili gögüsleride ikram eder gibi tutmuş

    6
    1
  25. Avatar

    Amk korka korka girdim ne var ki

  26. Avatar

    Admin dün twitterda gördüğüm inşaatta 3 erkekle yiyişen liseliyi full bulabilir misin?
    Çok hoştu be

    3
    1
  27. Avatar

    Kendisine saygısı olan bir erkek olarak açmadım, uyarı için teşekkürler admin. “AM VAR” diye atlayıp yıllarca iktidar problemi yaşayacak kardeşlerime de şimdiden geçmiş olsun.

    9
    2
  28. Avatar

    Of yoklukta gider

    4
    1
  29. Avatar

    Yuh bu nedir arkadaş bu karıyı soyacak kadar düşeni anlarım da bunu buraya koyacak kadar düşene anlam veremiyorum.

    Buna 31 çeken mezarındaki ninesinin ölmüşüne de 31 çeker.

    12
    1
  30. Avatar

    Bu karıyı görene kadar midemin güçlü olduğunu düşünüyorum

  31. Avatar

    Yine de harcarım bunu

  32. Avatar

    Bunu adres iletişim bişeyini söyleyin yan komşuma benziyo eğer oysa direk fotoları gösterip part 2 yi çekeyim

    4
    1
  33. Avatar
    Annemdegilolamaz

    Kimin annesi la bu Not: benim annem deil

  34. Avatar
    Sedat Peker’in yeğeniyim

    Karının iki tane meme ucu var amk canavar sandın meğer et beniymiş aq 😀

  35. Avatar

    Bunun amını, vıcık vıcık memelerini, göt deliğini yalarım
    Paspas çekerim

    1
    5
  36. Avatar

    Ne kadar mide gerektirir diye bakayım diye bir hata yapmayın direk Medvin’e atış serbest

  37. Avatar

    kırışık göt deliğini saatlerce nefes almadan yalarım offf taş gibii oldu şerefsizim oluk oluk boşalıcam buna bide selülitli kalçalar offf nasılda çakılır şlap şlap diye varya şu vücut bir titrer sana yemin ediyorum endonezya depremi bile böyle titrememiştir paylaşan arkadaşı sevgiyle anıyorum. hey dostum yorumumu okuyorsan göt parmaklama videosuda attır şu taze çıtıra

    3
    7
  38. Avatar

    ananı sikeyim utanmadın mı bunu paylaşmaya

    121
    4

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.