Öykü

Ankara’da yaşıyor

Alternatif

15 comments

  1. Anladık, memen var amk

  2. Bu kızı tanıyorum bende namuslu birşey sanırdım etliğin kaşarı 🙂

    1
    4
    • Hocam ben de tamıyorum amk ben de namuslu sanardım amk kızını öyle ayağa yatardı eğer yanıdığımz kişi ise gerçekten

  3. kadrolu escobarcı

    aynı fotoyu on kere koymuş dejavu olduk amına kodumunu

    3
    1
  4. Google ben robot değilim doğrulaması yapmaktan IQ seviyem gelişti mk. yolda yürürken yaya geçidi trafik lambası otobüs falan saymaya başladım.

    236
    6
  5. 42 tane meme de atmazsın be amk 1 tane am göt yok

    20
    1
  6. Boşuna bakmayın 42 tane meme resmi var

    5
    2
  7. alt takımlar eksik galiba karı sadece memeden ibaret

    11
    2
  8. karı memeden ibaret herhalde aq alt takımlar eksik sanırım sadece meme fotoğrafı var

    5
    2
  9. 42 taneden 38 tanesi aq meme başka bişi yok 4 taneside yarım yüz

  10. bi insan bu kadar mı memesine aşık olur amk. bin tane meme var bi tane amcık yok

  11. Türbanlı bir kız vardı, arkadaşına whatsappdan birlikte olmadığını söyleyip, sevgilisiyle duş aldıktan sonra saçına fön çektiriyor, kendisi doggy siktiriyordu adını hatırlayan var mı?

    9
    3

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.