Samsunlu Aylin YENİLENDİ

Adı aylin samsunda yaşıyor 22 yaşında. Şuan ki sevgilim kendisi zevk için paylaşıyorum demiş gönderen kişi

Alternatif

22 comments

  1. olm bizim mahalleden lan bu kız 😀 bende asılim bari 😀

    1
    1
  2. Amına koyim, şimdi o salatayı bir yiyeceksin, yıkamadan gışğ gışğ, ağzım sulandı.

  3. ESCOBARVİP 6 YAŞINDA !

    Arkadaşlar 6. yılımıza özel artık “BEN ROBOT DEĞİLİM” bulmacasına yerine sitemize özel “BEN AMGUARD DEĞİLİM” testini getireceğiz. Sadece testi geçenler içeriğe ulaşabilecek. Ve içeriklerimiş amguardlardam korunurken linkler kırılamayacak.

    Eğer bu uygulamayı istiyorsanız beğen butonuna, amguard iseniz beğenme butonuna basın. Teşekkürler.

    200
    7
  4. Efsane memeleri var kızın

    19
  5. İç sesinden Banyodaki Haliyle bacak omuza yapıp harbi ben bunu ne sikerdim diyen kaç kişi vardır ?

    10
  6. Ilerde karinida görmek isteriz gavatcigim

    16
  7. Böyle gavatlara da böyle manitalar düşer işte vay mk diyerek resimlere baktım .Adaletini seveyim dünya.

  8. Meme meme değil roket amk

  9. bu kızın videoları gelmeli acilen…video yerine niye ss çekip atıyon be insafsız 🙁

    18
  10. Dünya böyle kral adamların hatırına dönüyor

    12
    3
  11. Amk gavatı getir beraber sikelim

    17
    12
  12. Samsunluaylininocmanitasi

    Sen manitanı zevk icin paylasiyorsan bizede zevk icin osbir düşer

    15
    1
  13. Aga şu kıza yardım edelim tüm Escobar üstünden geçsen baştan alalım der bu

  14. Bu kahpeler yüzünden salatalık,patlıcan,havuçtan soğudum amk. Misafir evinde genç liseli kız varsa yemek yerken iki kere düşünüyorum acaba amına birşey soktumu diye.

    Not: Kızın fizik çok güzel bu arada aferin sokuuuk admin

    31
  15. Sen buna beni ortak et alkol sigara benden cok ciddiyim samsunluyum böyle bişe görmedim

    • Fakir oç hala şofpenle su ısıtıyor ama süsünden geri kalmaz. Kışın annesi bazlama da yapar buna sonra soba borusu gibi sıçrar.

      3
      3
  16. Aga bu samsunlu karılar hep minyon çok iyi

  17. Şu an ki sevgilin mi ? Gerçek bir gavatsın kardeşim, tebrik ederim.

    5
    1
  18. Oooo premium gavat’a denk geldik.

    14
    1
  19. Götçü Saim Bey

    Bu kız da analcı imiş

  20. devamini isteriz admın

  21. Sen ne tür bi orospu çocuğusun postu gönderen pezevenk

    4
    1

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.