Sivaslı Rümeysa

Kendisi üniversite okuyormuş

69 comments

  1. Avatar

    Amına koydumun orospusu bunu görüyorsan o külotlara 50 şer TL veririm.

    14
    23
  2. Avatar
    Yalayıcı bal porsuğu

    Medvin şu videonun ortasından geçen escobarvip yazısını köşeye falan iliştir amk. Dikkatimizi dağıtıyor. Bir de kirli külot resimlerini paylaşma amk. Midemiz kalktı lan.

    39
    1
  3. Avatar

    vajina akıntısını pekmeze karıştırır içerimmm

    7
    43
  4. Avatar

    lan varya harika bir ifşa efsane amk çok kotü fetişim vardı kıllı amcığa ve gözlüklü kızlara ikisde bu hatunda
    bu hatun benim olacak var ya üff ellerine sağlık medvin

    8
    16
  5. Avatar

    Bazı orospu çocukları yüzünden ifşaları indirmek zorunda kalıyorum.Her indirdiğim ifşa kadar sizin anamızı götten sikeyim

    11
    1
  6. Avatar

    midem bulanıyo midem orospu çocuğu buna 31 mi çekilir küstü lan benimki gel konuş şunla amına kodumun oğlu

    9
    3
  7. Avatar
    çıkartmadan1 saat

    Len cahil herifler bok değil o vajina akıntısı. Kadınlarda olur.

    1
    1
  8. Avatar
    Zabahaqadarburdayım

    Şampiyon Sivasspor sabah kadar burdayım bugün

    4
    1
  9. Avatar
    İspiyonculari sikeyim

    Kızın sosyal medya adresini isteyen ispiyoncu oruspu çocukları sizin yüzünden binbir reklam geçip ifsaya giriyorum hepsi kaldırılmış kulaklarınız çınlıyordur amina koyduğumun ispiyonculari

    43
  10. Avatar
    am ile got arasindaki kisim

    “azdın mı lan amına koduğum”

    türkçe dirty talking yapılmıyor beyler bunu kabul edelim

    31
    1
  11. Avatar

    Sivaslı kızların büyük çoğunluğu orospu oluyor

    31
    13
  12. Avatar

    Mesajlaşmalar twitter’dan hesabı belli edilmeliydi

    1
    1
  13. Avatar

    Vajinal akıntı şiiri

    Cicik gibi tazecik

    Kıyma gibi tanecik

    Ana sütü gibi tertemiz

    Duru duru akıntısı

    Lıkır lıkır şakırtısı

    Göt deliği değil tertemiz

    20
  14. Avatar
    meyveli yogurt

    o boklu külodunu alırım somuruummmmm

    2
    42
    • Avatar
      Hurraaa sikiş

      Lan sizin yüzünüze artık umumi tuvaletlere gitmiyorum. Birisi bok kokusunu takip ederek beni bulur ve siker diye korkuyorum puşt herufler

  15. Avatar

    Boklu donunu ağzıma sokarım

    3
    28
  16. Avatar

    bu yaşta am amlıktan çıkmış

    16
    2
  17. Avatar

    Keşke birazda dudakli olsaydi ama bunun amcıgina sir ağda yapılır dilimle emerek 😋😘

    1
    14
  18. Avatar

    Bu ifsa efsane çocuklar bilmez o bok kokusu değil vajinadaki sıvı yani halk tabiriyle am suyu şimdi ne kokuyordur o kilot taş gibi oldum 😅

    4
    20
  19. Avatar

    külot’a bak amk önü sarı arkası kahverengi

  20. Avatar

    belki evlendiğiniz kadının vücudu bu kadar güzel olmayacak, nesini beğenmiyonuz lan

  21. Avatar

    iletişim bilgisi yok mu

    11
  22. Avatar

    Sen kıyafetle güzelsin kilodnu çıkrama

  23. Avatar

    Amk ibneleri böylesini bulsanız bokunu bile yersiniz yok kötü yok şu yok bu yarak kafaları sanki hergün manken sikiyorlar.

    10
    8
  24. Avatar

    Boklu kilot değil o kızın akıntısı oluyor bundan dolayı o lekeler. her 2 kızsan birimde bu problem var. Sikişmeye yeni çamaşır giyip geldiğinden bu durumdan haberiniz olmuyor tabi

    3
    1
  25. Avatar

    kendisi diye belirtmeniz iyi olmuş yazmasaydınız abisi üniversite okuyor sanacaktık.

  26. Avatar

    bunu var ya götünden öylebir sikerim ki. amını öyle bir yalarım ki.

  27. Avatar

    ifşadaki ilk ayak fotosu halhallı olan kıza ait değil yollayan orospu çocuğu kız seni sikmiş haberin olsun . Ayrıca neden adetli amının fotosunu neden aldın bacısını siktiğim alıyorsun buraya neden yolladın midemizi bulandırdın.Boklu kilotlara bir şey diyemiyorum çünkü bok fetişim var . İyi forumlar

    5
    5
  28. Avatar

    off ne sikerim bunun o kıllı amını

    3
    2
  29. Avatar

    bu karıya iyrenç yazanların anasını sikeyim nesi iyrenç lan oçlar amını götünü yalarım ben bunun

    2
    4
  30. Avatar

    Askerliği Sivas’ta mühimmatçı olarak yaptım, Sivas Köftesi yiyip Sivas amı sikmişliğim çoktur ah duygulandım

    16
    3
  31. Avatar

    Hayatında karı görmemiş otuzbirci orospu evlatları damlamış yine. Ulan annesini siktiğimin çomarları siz hiç vajinal akıntı diye bir şey duydunuz mu aşağılık köpekler? Neymiş donunda bok varmış he var amına koyduğumun soysuz köpeği seni bok var 😀 Bu salaklar brazzers pornolarını izliyorlar sonra böyle gerçeklerle yüzleşince ambale oluyorlar. Lan varoş köpekler o karınların amı da kanar, akıntısı da olur kılları da uzar bunları öğrenin artık. İlla porno izleyecekseniz de amatör şeyler izleyin kurtulun bu hayal dünyasından.

    16
    3
  32. Avatar

    Ya kardeşim bokunu yapıp götünü silmeyen kızları niye buraya atiyorsunuz? Pislik yemin ederim ya. Yemek yicektim yemicem amk. Migdem bulandı cidden. Beyaz külodun ortasında bok izi var resmen. Bok lan bok amk!! Göt deliğindekk kıllar yıkamamaktan kararmış örümcek bağlamış. İnsan neden kirli külodunun fotosuna yakın çekim yapar abi. Bence bu erkek orospu çocuğu midesiz piçin bok fantezisi var. Olabilir cidden bok yiyen koklayan yalayan görmek isteyen azan insanlar var dünyada. Ama gözünüzü seveyim atmayın bunları buraya

    6
    8
  33. Avatar
    Sırrı abi hacda

    Ben ekrem abinin bokunu yerim bokunu

  34. Avatar
    Üniversiteli sikici

    Yapacağın açıklamayı sikim medvin. Kendisi üniversitesi okuyormuş ne amk ahshahshah üniversiteli fetişliler çıldırıyor

  35. Avatar

    Haydaa hemşeri dedikte bune amk sivastan kiz almayin beyler

  36. Avatar

    Suratına baksan bişeye benzer vücuda baksan boka benzer😤

    2
    1
  37. Avatar

    Olm hepinizmi bakiresiniz, ne boku gerizekalılar. Kız amının suyunu sürtmüş, o kuruyunca sarı sarı iz bırakmış.

    4
    1
  38. Avatar

    Çurablarını gyi klıllarını da kse ✂️

    1
    2
  39. Avatar
    Moğol kançütay

    Boklu kilodunu niye attın amk

    1
    1
  40. Avatar

    tam boşalıcam o boklu iç çamaşırını görünce içine kaçtı amk

    3
    1
  41. Avatar

    İğrenç ifşa girmeyin amk

    12
    18
    • Avatar

      Ya sizin aminiza koyayim kaşını kolunu ağda yapacağına amina yap siktir git bi götünü yıka bunlar yüzünden karı kız dan soğudum amk

  42. Avatar
    Kadroluescobarcı

    Yanıyom bir Sivaslı uğruna o değil boklu külotunu niye atıyorsun amk kızı

    20
    2
  43. Avatar

    Boklu ifşa nedir lan. Hiç mi zevkiniz yok aq kızları.
    Not: Ağır hasar kaydı mevcuttur.

    44
    8
    • Avatar
      Escobar müdavimi

      Hayatınızda bi kızla konuşmadığınız o kadar belli ki onun adetten bittikten sonra gelen çamurumsu su olduğunu herkes bilir ve kızlar o dönemde çok azgın olur genelde sizin gibi amk cahilleri de bok desin

  44. Avatar
    Midem bulandı oç

    Kilotta ki bok mu amk öggk

    9
    7
  45. Avatar

    kız felaket yanıyor aq, bu kızla sevgili olan hayatını yaşar. benim sevgilim böyle olsa, yani bu kadar azgın ve amcık gitmiş olsa her hafta sikerim.

    4
    11
  46. Avatar

    sivaslı olduğu nasılda belli zillinin

    12
    2

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.