Tombul Gizem

Ismi gizem. Çorumda yaşıyo. 20 yaşında. Eski sevgilim. Ayrıldıktan bir ay sonra başkasıyla çıkmaya başladı. Ifsalanmayi hakketti orospu. Harika sakso çeker. Memelerinin arasına alıp çekmeyi de çok seviyo. Bu ifsaya en az 3 posta atmayan bizden değil. Buyrun demiş gönderen kisi 😀

Alternatif

16 comments

  1. Boşuna israf ettim amk

  2. Bu aralar icerikten cok yorumları okuyorum

    18
  3. Kafam kadar amk bu nasıl 20 yaşında çocuk.

  4. Meme ucu yüz ölçümü Konya ovası ile kapışır.

    21
  5. Uclarındaki siyahlık yüzünden daha tatlı yirim

  6. İnstgram filan varmı bende çorumluyum

    3
    22
    • Çorumluysan ne olmuş gidip kıza tecavüz mü edeceksin amk çocu

      22
      3
    • SikKafalıAhmet

      Be anasının amında piyango çekilişi yaptığımın evladıı. Gerçekten çorumlu olduğun için kızı evire çevire sikebileceğini falan mı düşünüyon mwmxmamxl Senin beyninin yerine konmuş küçük soğanı alayım da kuru fasülyemin yanında yiyeyim aptal kafasız orospu evladı seni mwmxöax

      32
      1
    • Adam sadece Çorum’dayım, Instagramı var mı diye insan gibi sormuş. Anasının amında piyango oynayan mı dersin, babasının götünde mangal yapan mı dersin, herife demediğiniz laf kalmamış. Ne olmuş lan, ne olmuş bir heves sorduysa. Başka videolarda instagram isteyenleri + lıyorsunuz ama değil mi ? Seçici orospu çocukları. Bir de sırf beğenilmedi diye gelip rezil etmek için altına yorum yazan primci orospu evlatları yok mu. Onlara ayrı deli oluyorum. Hala bitmemişler amına koyayım. Bir @2 ci tayfa, bir de anancı tayfa. Iq su kilosundan düşük embesil orospu çocukları.

  7. Başkan sana zahmet soyadını yazar mısın?

    • SikKafalıYusuf

      Peki ya sen amına koyduğumun davarı. Bak hele bak soyad istiyo. Nikâh işlemi başlatacak sanki anasına zıpladığım. Tc de versinler mi amına kodumun ezik orospu çocuğu kwmdlsldö

      54
      1

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.