Ünili Tülay

“ayazağada okuyor. 21 yaşında bunların hepsini 100 lira için yaptı. 3 4 tane de videosu var ilgi olursa devamı gelir. ” demiş takipcimiz

68 comments

  1. Avatar

    Oç admin nerede devamı 3dk lık videodan 30 sn kesip atmak ne

  2. Avatar

    çok iyi mal var orospuda tanıyan yazsa ya grupluk bu

    2
    2
  3. Avatar

    ya ananızı sikeyim çoık heveslendim yarrak kalkmadan ifşa kalkmış

    21
    3
  4. Avatar

    amına koyim para neler yaptırıyor insana

  5. Avatar

    medvin ben sana logoyu koyma demiyorum koy tabi ama biraz şeffaf yaparak aşağılara koy gözümüzü alıyo amk

    28
  6. Avatar

    beyler 500 kağıda bu kızın instasınu twitterını okulunu adını veririm size. Kizi taniyorum. Ayrıca kızın adı tülay degil tulya amk.

    13
    3
  7. Avatar

    Bu garanti nişantaşı üniden. Nişantaşında okuyan kızların %90ı aptal çünkü

    20
    3
  8. Avatar

    Ayazağada 2 üniversite var. Biri Beykent, tam ayağaza merkezde. Diğeri Ayazağa’ya inerken.MEB miydi, Nişantaşı Universitesi miydi ne. Muhtemelen bu Beykentten. :d Gidip bakayım okulda bunu görürüm kesin 😀

    1
    5
  9. Avatar

    medvin o escobarvip etiketi götüne girsin lan bize garezinmi var tam ortaya zımbalıyosun amına kodumun şeyini lan

    40
    1
  10. Avatar

    Almanyada haftada bir sikiyorum böyle

    4
    86
  11. Avatar

    elleri cok guzel..

    2
    3
  12. Avatar

    Ne demiş şair Dünya kadar malın olacagına fındık kadar amın olsun yeter

  13. Avatar

    Admin asker sevgilisi aldatma varmış video uzun bulamadım varsa siteye yükle sene

  14. Avatar

    bu ifşanın devamı gelirse bende bir işfa yollayacagım.öyle böyle dğeil.hadi bakalım

  15. Avatar

    koy LCS ye farmlasın

    10
  16. Avatar

    videolari neden yollamamis bu piç

  17. Avatar

    Ya bunu admin yapiyor kesin, admin anani sikerim para icin her posta aynisini yaziyorsun amini delmeyeyim medvin

  18. Avatar

    Lafa bi bak usta ‘ilgi olursa devamı gelecekmiş’ ilgininde amk, senin göndreceğin devamınında amk, seninde amk.

  19. Avatar
    Madırfakir yuaaRraaaa

    Elindeki telefona bak amına koyayım bu sikikkler böyle zengin oluyor

    35
    10
  20. Avatar
    Çekoslavakyalılaştıramadıklarınızdanım

    İfşa falan umrumda değil şuraya sadece yorum okumaya geliyorum .d

    70
    3
  21. Avatar

    bu ilgi olursa devamı gelir diyenlerin götünü daha taşa vura vura sikesim geliyor aq çocuğu aç aç post bekliyoruz ilgi nasıl olmasın

    221
    1
  22. Avatar

    Harika bir paylaşım bee
    Kız istekli ama tatmin edeni çıkmamış karşısına belli ki.

    9
    5
  23. Avatar
    Uğrayayım dedim

    Birde ne göreyim

    1
    1
  24. Avatar

    Uzun zamandır yoktum hala adam akıllı ayak ifşası yok götünde mum sokup ayin yapanı bile gördük ama ayak yok aq saol medvin

    37
    36
  25. Avatar
    Göt siken babasını siksin

    Bu bildiğin ünili tui-lhay amk japon gibi

    7
    6
  26. Avatar

    Söylenecek tek söz var AYARINDA!

  27. Avatar

    Bu yüz daha ateslesen demek ki anasını bile sikersin para müptelası çok böle de yüz liraya da gelmessin AMK

    2
    1
  28. Avatar

    Verin amk no sunu deil 100 lira 1000 lira atiyim buna

    5
    9
  29. Avatar

    İlgi var amına koyim bu sitede sikini taşla ezdiren gavatların ifsalarına bile ilgi var bunu anlayin artık. Şu siteye ifşa atacaksanız tam atın ilgi orospusu avratlar gibi ilgi olursa yok gözüm seni tutarsa yok adetim olmazsa atarım gibi şeyler yazıp durmayin bu sitede ne versen gider ne göstersen girip bakılır bunu o kıt aklınıza sokun elinizde ne varsa delikanlı gibi atın yoksa da ucundan gösterip milleti merak ettirmeyin böyle de arkanızdan küfrettirmeyin

    77
    1
  30. Avatar
    escobarvip beyefendisi

    siteye gelen en iyi yüzlü kız

    6
    1
  31. Avatar
    İlgiorospuları

    Bunu atanın annesiyle ilgileniyorum onu atsın

    11
  32. Avatar
    sikeratarmapusyatar

    Hoşuma gitti gerisi gelsin

    3
    1
  33. Avatar
    Devamı Gelir Diyenlerin Babası

    şu devamı gelir lafını sikicem artık orospu çocukları varsa atın devamını 1 seferde her seçim aynı şeyi vaad eden aptal partiler gibisiniz ananızı sikeyim

    15
  34. Avatar

    buna 100 lira vereceğime gider steam’de indirimden bir sürü oyun alırım. Hayır kız çirkin diye değil 4-5 fotoğrafa 100 lira veren net kerizdir. 150 daha ver eskort git bari amk eziği

    27
    3
  35. Avatar

    Ne ilgi manyağısınız at işte kardeşim bırak tatavayı

    6
    1
  36. Avatar

    Ya şuraya travesti ifşası düşse ilgi olucak adam hala ilgi olursa devamı gelecek diyor. Ne bu avengers serisi mi bilader at hepsini bi anda işte

    21
    1
  37. Avatar

    Arkadaşımın eski fuckbody’si .ddd

    1
    24
  38. Avatar

    Admin ne duruyorsun tam güzel kız yok mu dicektim Hızır gibi yetiştin walla gerisini yolla 😀

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.